Tuesday, November 22, 2011

xtvt TM Bikers sepanjang bulan oktober & november 2011






Syabas kepada rakan2 yg telah selamat sampai ke phuket & krabi (26-29 oktober 2011)…seramai 20 peserta berserta 16 buah motorsikal berkuasa tinggi telah sampai ke phuker & krabi setelah bertolak seawall jam 4 am dari R&R Sg Buloh diiringi 9 buah motorsikal sehingga ke tapah/ipoh & ada yg follow sampai ke sempadan Malaysia-thailand. Tahniah!




Atas permintaan HC, TM Bikers yg tak dpt join trip ke Pontian-Tg Piai telah turun ke Seremban utk bersama2 dgn TM N9 melancarkan pgm Digital Lifestyle Hunt pada 12/11/2011. Walaupun tak ramai (dalam 10 buah motorsikal sahaja) namun kehadadiran TM Bikers telah menyerikan lagi majlis berkenaan.




HC sekali lagi telag memberikan kepercayaan dan menjemput TM Bikers utk bersama2 menyertai HC bersama LOB
di Pontian dan Tg Piai. Seramai lebih 30 buah motorsikal berkuasa tinggi telah menyertai konvoi bersama2 dgn team
drpd HC, Legal dan beberapa Bahagian lain di IP. Cayalah beb!




Pelancaran Wireless City seluruh daerah di N9 telah disempurnakan oleh YAB MB N9 pada 17 november 2011 baru2 ni. Seramai 30 rakan2 bikers telah menyertai konvoi ke rembaubersama2 dgn beberapa bikers dari seremban (geng pencen abam ucop aka mat) untuk bersama2 dgn TM N9. Pekan rembau telah digegarkan oleh TM Bikers yg telah diberi tugasan utk menerima flyers drpd YAB MB dan seterusnya mengedarkan flyers berkenaan di seleuruh pekan rembau, siap masuk paper sinar harian dan berita harian lagi tuuuu….sori Chip, hehe.…





Seramai 20 rakan2 TM Bikers telah menyertai satu lagi khidmat masyarakat dgn turut menjayakan majlis Sunathon di
surau taman sutera kajang diketuai oleh bro Zaidee…siap sempat lagi tu ‘mandi’ bersama2 adik2 yg nk bersunat dan
makan cucur udang & kopi panas2 di rumah Zaidee, sape tak follow rugi…kan kan kan…




Dan akhir sekali, jumaat ni Chip & abam usop aka mat akn menyertai 7 Nations PCB Exploration 25 november – 10 disember 2011…marilah sama2 kita mendoakan semoga seluruh anggota kontingen explorasi ini selamat pergi dan slamat balik, rasanya banjir di Bangkok dan surut tu., tapi hati2 sebab hujan dah berjangkit ke utara semenanjung dan selatan thai plak…anyways, ole2 tujuh negara tu jgn lupa ok….

No comments: